Playtype & ATWTP







































Jeg har fjernet min elskede Stendig kalender, da den er fra 2012, men jeg har gemt den (kan ikke nænne at smide den ud - den er jo fantastisk). I stedet for har jeg sat min Circus Hein plakat fra ATWTP op ved siden af Playtypes kalender for 2013. Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg synes de er gode sammen pga. farverne eller ikke... Men ellers har jeg lige købt skønne plakater hjem til decorateshop hos "One Must Dash" mon ikke "Small Talk" ville være fin i stedet for Circus Hein, så kan den komme tilbage til stuen :)


14 kommentarer:

Helle D sagde ...

Jeg synes, de er super fede sammen - farverne klæder hinanden max på den sorte væg!

Ida sagde ...

Jeg blev netop fanget af farverne, synes de er rigtig fine sammen!

Kristina/www.myhouseins.blogspot.com sagde ...

Tak! Super med feedback for var virkelig i tvivl med farverne.

Malene sagde ...

Sikke et view du har dig der fra køkkenøen. Wow. Det ser rigtig fint ud.

Sine - More Delisious sagde ...

Det er så sejt du har en sort væg.
Jeg kunne godt tænke mig at komme med en fotograf til en boligreportage... Hvis du er interesseret så skriv mig en mail.
sinegrenaa@gmail.com

Differentia sagde ...

Jo de passer så fint både sammen og til den sorte væg :-) Jeg tror det vil blive for uroligt med den plakat du linker til sammen med playtype'en, men du kan jo købe den til stuen ;-))

monsterscircus sagde ...

Jamen altså det ser så dejligt ud! Jeg er også vild med dem sammen, åh hvilket stylish køkken, det er ren guf for øjnene! Ha en rigtig dejlig dag.

Anita sagde ...

Stemmer i koret om farverne - de er flotte sammen, og den hvide ramme binder dem sammen. Det står super flot til den sorte væg!

Sara Dalhoff sagde ...

Smukt!
- og tak for inspiration til væggene... :)

Leizys Barslerier sagde ...

Jeg synes også farverne er super gode sammen - og i det hele taget et lækkert køkken!

Kristina/www.myhouseins.blogspot.com sagde ...

Ej tusind tak hvor er i søde og det er vist afgjort at de er fine sammen mange tak for hjælpen! God aften

Katja Astrup sagde ...

Ja faverne er så lækre sammen og med de hvide rammer, rammer du bare plet på den sorte væg :o)

Maria sagde ...

Hej:) Jeg faldt tilfældigt over din blog, da jeg ledte efter et billede af den lyserøde circus hein plakat. Jeg har nemlig en, som jeg vil sætte til salg. I et tidligere indlæg så jeg, at du søgte en. Jeg kan dog se på dette billede, at du har fundet en anden fin farve, men vil alligevel lige høre om du stadig er interesseret i den lyserøde?
Hilsen Maria

Kristina/www.myhouseins.blogspot.com sagde ...

Hej Maria

Tror desvære ikke jeg kan godtgøre købet for min mand ;) men tak for budet.

Mvh