Entre som mangler maling





Nu er jeg ved det punkt, hvor jeg ikke kan ignorer, at vores trappe og "flotte" korkgulv trænger til en kærlig hånd, men hvornår maler man lige en trappe? Og hvilken farve? Helt hvid, sort gelænder?? Jeg tænker måske helt hvid også de "flotte" korktrin!

Bortset fra den manglende maling, så er jeg ved at være tilfreds. Jeg har fået hængt min lille sætterkasse fra Neon Living op, hvilket jeg synes giver entreen mere hygge. Derudover har jeg hængt min yndlings lyskæde i en stor klase og så har min mor foræret mig de skønne birketræs figurer, som er på 3. billede.

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Det ser godt nok fint ud :)

Du kan bruge juleferien på at få malet ha ha.

Kristina/www.myhouseins.blogspot.com sagde ...

Tusind tak :) ja det kunne jeg... Men tænker ikke det sker hi hi

God aften