Bestillinger fra Liebe og andet lækkert









































Så fik jeg endelig det jeg bestilte ved Liebe, da jeg var i København min søster havde det med. En gul kop med Storm på og en lyserød med Isabella på- Upraktisk med porcelæn, men helt fantastisk :) Tallerkenen med "mellemmad" bestilte jeg fordi jeg engang, så en Liebe tallerken med en rugbrødsmad tegnet på sammen med skriften "mellemmad" fra Liebe (desværre en unika).

Tredje billeder er af mine nye dybe tallerkner fra genbrugsen med dråber i blå nuancer.

Sidste billede er af mine nye grydelapper fra OYOY - kan ikke sige andet end de er perfekte! Elsker OYOY :)

10 kommentarer:

Barbara sagde ...

Wauuu, nogle lækre sager. Spottede straks de fine grydelapper, de er da for skønne

Mannering sagde ...

Sikke nogle lækre sager - og hvor er det bare en skøn blog du har.

Jeg har meldt mig som fast læser, og glæder mig til at følge med :)

Kig endelig forbi min blog, hvis du får lyst..

http://farvenlykke.blogspot.dk


Smil og solskin

Sofie

by.bak - interior & lifestyle blog sagde ...

Mmmmmmm sikke skønne detaljer. Elsker også oyoy :-)

Marie sagde ...

Lækre ting! Er også selv vild med OYOY. Dejligt Lisbeth lavede en anbefaling så jeg fandt din fine blog :-)

Mette Helena Rasmussen sagde ...

Hej!

Anna Weinreich har anbefalet mig at kigge ind på din skønne blog - hvor er her dejligt, og hvor bor du skønt.

Jeg arbejder som boligstylist for Boliglv og Bolig Magasinet og en lang række andre magasiner, og jeg vil rigtig gerne lave en boligreportage fra dit hjem. Kunne du tænke dig det?

Hvis du vil høre mere, så skriv til Mettehelenakunst@hotmail.com

Kærlig hilsenen

Mette Helena, www.retrovilla.dk

Anita sagde ...

Lækre ting du har fundet - er selv helt vild med Liebe, og har en del på min juleønskeseddel :)

Kirsten sagde ...

Yes. Oyoy er et fedt mærke :-) Og fine kopper, børnene har fået! KH K

Kristina/www.myhouseins.blogspot.com sagde ...

Hej

Mange tak for jeres kommentarer og velkommen til nye læsere, som har fundet mig via lisbeths søde indlæg (tak Lisbeth det var så sødt af dig at skrive om mig).

- Mette Helena jeg sender dig lige en mail :)

God weekend

Differentia sagde ...

Lutter lækre sager!! Og yay, har jo før ønsket mig at se en boligreportage fra dit hjem :-) Og nu går det så måske i opfyldelse :-D

Kristina/www.myhouseins.blogspot.com sagde ...

Tak ja det bliver spændende :)